Monday, June 28, 2010

Uudistunut ompeluhuone

Tänään sai ompeluhuoneeseeni lisää pöytätilaa, kun sain tädiltäni ylimääräiseksi jääneen kirjoituspöydän itselleni ompelupöydäksi. Tähän saakka olen joutunut tekemään kaikki leikkaus ja ompeluhommat yhdellä pienellä pöydällä ja se on joskus ollut hieman hankalaa. Nyt tilaa kuitenkin on yllin kyllin.



Ompeluhuoneeni ei ole kovin suuri, mutta sen ihana puoli on valoisuus. Isosta ikkunasta tulvii runsaasti valoa ja  samalla kun työskentelee voi myös katsella ulos. Olen suunnattoman kiitollinen siitä että, minulla on huone, jonka olen voinut sisustaa ainoastaan ompeluksia varten.

1 comment:

  1. Se on kyllä oikeasti ihanaa! Ihan unelma!! Mulla on nuo ompelukoneet ja tarvikkeet tuossa kodinhoitohuoneessa, mutta mun tulee kyllä usein tuotua kone keittiönpöydälle.. Ja leikkaan ja kaavat piirrän myös keittiössä.. Samalla pystyy seurailemaan lasten touhuja, kun on näkymät joka suuntaan. Mun on turha haaveilla ompeluhuoneesta niin kauan ku lapset on kotona.. Mut onnistuu se näinkin :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...